Dla naszego Klienta, Międzynarodowej Lidera w swojej dziedzinie w związku z dynamicznym rozwojem na świecie szukamy kandydata na stanowisko: „Global Finance Policy Managera” (stanowisko nowo tworzone)
Praca Hybrydowa / Możliwa też Praca 100% Zdalna
OFERUJEMY:
- full-time work agreement in the international developing organization;
- flexible working hours and work mode;
- ambitious tasks and non-routine work;
- high exposure to whole organization;
- trainings and development opportunities adapted to your needs and supporting your growth;
- possibilities to use and improve English on a daily basis;
- international business trips;
- attractive salary and social benefits (private medical health care, insurance, sport card, etc.);
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
You will be responsible for creating global financial policies and global processes and procedures and documentation.
Coordinate process of finance policies and procedures creation and maintenance:
- gather business needs for finance policies creation;
- manage policies stakeholders and facilitate consultations and approval process;
- coordinate meetings, including preparing materials, background information and proposals;
- develop and execute policies communication process;
- improve finance policies governance and support policies maintenance process.
Create and implement finance policies:
- conduct research to support policy analysis and identify areas for policies creation;
- develop global processes within finance area;
- prepare policy documents;
- develop presentations, training materials and educational resources;
- close cooperate with other departments under policies implementation.
Coordinate or participate in global projects within finance,
- including development and implementation of global policies, procedures, controls and process improvements.
KOGO SZUKAMY:
• master / bachelor degree in finance, accounting or similar;
• professional finance and accounting knowledge;
• work experience in international organization.
• experience with policies or procedures at work;
• great communication skills on business level;
• enthusiasm for cultivating effective relationships and partnerships with diverse body of stakeholders;
• ability to work independently and maintain a high focus on quality;
• fluent spoken and written English enabling participation in and facilitation of international meetings;
• very good knowledge of MS Office;
• analytical and problem solving skills;
• high level of engagement, sense of ownership and proactiveness;
• very good organizational and project management skills (experience in project management / change management is an asset).
Dodatkowe informacje dla Kandydata:
przykłady zadań w praktyce, którymi miałaby się zająć poszukiwana osoba:
- stworzenie „polityki nad politykami” ustalającej governance w obszarze polityk finansowych, jak ustalany jest ownership polityk, kto powinien zatwierdzić nowe polityk, kto powinien zreviewować, być zaangażowany, jaka jest różnica między polityką, procedurą a business instruction, jak wygląda proces flow na tworzenie polityk itp.
- ustalenie / stworzenie miejsca gdzie będą przechowywane polityki (podstawowe umiejętności Sharepointa mogą się przydać, ale mogą być nabyte w trakcie zatrudnienia)
- stworzenie template-u na politykę i procedurę finansową
- stworzenie / koordynacja stworzenia polityk (procedur) typu:
- CAPEX policy
- Finance Master Data
- Inventory valuation
- Cost allocation
- Integration of newly acquired entities
- Authorization rules
- Revenue recognition
- … na podstawie ustalonego procesu priorytetyzacji i z udziałem SME’s
- wyczyszczenie przestrzeni: polityki – procedury – business instructions, w tym wsparcie w stworzenie procedur (na tę chwilę jest niewiele polityk finansowych, bardzo niewiele procedur i sporo business instructions dotyczących scope-u SSC, w których jest wiele contentu do przeniesienia do procedur / polityk)
Zakres polityk finansowych dotyczyć będzie procesów, które mamy pod parasolem „Finance Control”, czyli:
- consolidation & reporting
- accounting (w większości spółek z grupy procesy AP/AR/GL wykonywane przez SSC w Polsce )
- finance systems (including accesses) & automations
- finance integration of newly acquired entities
- internal controls
Przykładowo jeśli ktoś w dziale sprzedaży będzie tworzył politykę która dotyka aspektów finansowych, to zadaniem Policy Managera będzie wsparcie i skoordynowanie sign-offa ze strony finansów.
Docelowo zakres będzie dotyczył całego corporate finance czyli oprócz Finance Control: Financial Planning & Analysis, Global Tax, Legal, Compliance & Security, Treasury, Investor Relations Strategic Program Management (obecnie Legal, Compliance & Security mają już fajnie napisane i zorganizowane polityki i chcemy trochę od nich skopiować i kontynuować alignment żeby nie tworzyć niczego sprzecznego ze sobą).
Pomocne będzie zrozumienie jak wygląda struktura org finansów / jak ta pozycja będzie umiejscowiona:
- CEO
- CFO
- VPs of
- Finance Control
- Financial Planning & Analysis
- Global Tax
- Legal, Compliance & Security
- Treasury
- Investor Relations
- Strategic Program Management
- Internal Control & Policies Director (reporting to VP of Finance Control)
5a Policy Specialist / Manager / Controller
5b Zespół Internal Control (Specjaliści, Koordynatorzy)
Osoby zainteresowane prosimy o CV w języku angielskim
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV zawierającego następującą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych przez People Service Recruitment Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.), w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV zawierającego następującą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych przez People Service Recruitment Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.), w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych.