Global Finance Policy Manager

Dla naszego Klienta, Międzynarodowej Lidera w swojej dziedzinie w związku z dynamicznym rozwojem na świecie szukamy kandydata na stanowisko: „Global Finance Policy Managera” (stanowisko nowo tworzone)

Praca Hybrydowa / Możliwa też Praca 100% Zdalna

OFERUJEMY:

  • full-time work agreement in the international developing organization;
  • flexible working hours and work mode; 
  • ambitious tasks and non-routine work; 
  • high exposure to whole organization; 
  • trainings and development opportunities adapted to your needs and supporting your growth; 
  • possibilities to use and improve English on a daily basis;
  • international business trips; 
  • attractive salary and social benefits (private medical health care, insurance, sport card, etc.);

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

You will be responsible for creating global financial policies and global processes and procedures and documentation.

Coordinate process of finance policies and procedures creation and maintenance: 

  • gather business needs for finance policies creation; 
  • manage policies stakeholders and facilitate consultations and approval process; 
  • coordinate meetings, including preparing materials, background information and proposals; 
  • develop and execute policies communication process; 
  • improve finance policies governance and support policies maintenance process.

Create and implement finance policies: 

  • conduct research to support policy analysis and identify areas for policies creation; 
  • develop global processes within finance area; 
  • prepare policy documents; 
  • develop presentations, training materials and educational resources; 
  • close cooperate with other departments under policies implementation.

Coordinate or participate in global projects within finance, 

  • including development and implementation of global policies, procedures, controls and process improvements. 

KOGO SZUKAMY:

•    master / bachelor degree in finance, accounting or similar; 
•    professional finance and accounting knowledge; 
•    work experience in international organization.
•    experience with policies or procedures at work;
•    great communication skills on business level;
•    enthusiasm for cultivating effective relationships and partnerships with diverse body of stakeholders; 
•    ability to work independently and maintain a high focus on quality;
•    fluent spoken and written English enabling participation in and facilitation of international meetings; 
•    very good knowledge of MS Office; 
•    analytical and problem solving skills; 
•    high level of engagement, sense of ownership and proactiveness; 
•    very good organizational and project management skills (experience in project management / change management is an asset). 

Dodatkowe informacje dla Kandydata:

przykłady zadań w praktyce, którymi miałaby się zająć poszukiwana osoba:

  • stworzenie „polityki nad politykami” ustalającej governance w obszarze polityk finansowych, jak ustalany jest ownership polityk, kto powinien zatwierdzić nowe polityk, kto powinien zreviewować, być zaangażowany, jaka jest różnica między polityką, procedurą a business instruction, jak wygląda proces flow na tworzenie polityk itp.
  • ustalenie / stworzenie miejsca gdzie będą przechowywane polityki (podstawowe umiejętności Sharepointa mogą się przydać, ale mogą być nabyte w trakcie zatrudnienia)
  • stworzenie template-u na politykę i procedurę finansową
  • stworzenie / koordynacja stworzenia polityk (procedur) typu:
    • CAPEX policy
    • Finance Master Data
    • Inventory valuation
    • Cost allocation
    • Integration of newly acquired entities
    • Authorization rules
    • Revenue recognition
    • … na podstawie ustalonego procesu priorytetyzacji i z udziałem SME’s
  • wyczyszczenie przestrzeni: polityki – procedury – business instructions, w tym wsparcie w stworzenie procedur (na tę chwilę jest niewiele polityk finansowych, bardzo niewiele procedur i sporo business instructions dotyczących scope-u SSC, w których jest wiele contentu do przeniesienia do procedur / polityk)

Zakres polityk finansowych dotyczyć będzie procesów, które mamy pod parasolem „Finance Control”, czyli:

  • consolidation & reporting
  • accounting (w większości spółek z grupy procesy AP/AR/GL wykonywane przez SSC w Polsce )
  • finance systems (including accesses) & automations
  • finance integration of newly acquired entities
  • internal controls

Przykładowo jeśli ktoś w dziale sprzedaży będzie tworzył politykę która dotyka aspektów finansowych, to zadaniem Policy Managera będzie wsparcie i skoordynowanie sign-offa ze strony finansów.

Docelowo zakres będzie dotyczył całego corporate finance czyli oprócz Finance Control: Financial Planning & Analysis, Global Tax, Legal, Compliance & Security, Treasury, Investor Relations Strategic Program Management​​​​​​ (obecnie Legal, Compliance & Security mają już fajnie napisane i zorganizowane polityki i chcemy trochę od nich skopiować i kontynuować alignment żeby nie tworzyć niczego sprzecznego ze sobą).

Pomocne będzie zrozumienie jak wygląda struktura org finansów / jak ta pozycja będzie umiejscowiona:

  1. CEO
  2. CFO
  3. VPs of
  • Finance Control
  • Financial Planning & Analysis
  • Global Tax
  • Legal, Compliance & Security
  • Treasury
  • Investor Relations
  • Strategic Program Management
  1. Internal Control & Policies Director (reporting to VP of Finance Control)

       5a   Policy Specialist / Manager / Controller

       5b   Zespół Internal Control (Specjaliści, Koordynatorzy)

Osoby zainteresowane prosimy o CV w języku angielskim


Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV zawierającego następującą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych przez People Service Recruitment Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.), w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych.


Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV zawierającego następującą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych przez People Service Recruitment Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.), w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych.